Το digi.gov.gr επισκέφθηκε το ΚΕΠ Νέου Κόσμου και συναντήθηκε με τον Γ. Αντωνιάδη, υπεύθυνο λειτουργίας του Κέντρου, τον Γ. Αβράμη, υπάλληλο εσωτερικής ανταπόκρισης, καθώς και τις υπαλλήλους εξυπηρέτησης πολιτών Μ. Ανανιάδη και Αθ. Γιαβρή, για μία συζήτηση σχετικά με τις κύριες προκλήσεις που προκύπτουν κατά τη μετάβαση στο νέο πληροφοριακό σύστημα, το KEP Back Office, και τις δυνατότητες που αυτό προσφέρει για την αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του κοινού.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, αναδείχθηκαν θέματα όπως η επίδραση του νέου συστήματος στη διαδικασία εξυπηρέτησης των πολιτών και οι τρέχουσες πρωτοβουλίες για τη βελτίωση της υπηρεσίας. Επιπλέον, τονίστηκε η σημασία της διαλειτουργικότητας μεταξύ συστημάτων και ο ρόλος της στην ολοκληρωμένη λειτουργία του ΚΕΠ.
Παρακολουθείστε το video από την επίσκεψη στο ΚΕΠ Νέου Κόσμου